JADŁOSPIS


Poniedziałek 27.01 Wtorek 28.01 Środa 29.01 Czwartek 30.01 Piątek 31.01

Śniadanie 8:30
Herbata czarna. Kakao (7). Chleb pszenno-żytni z masłem i polędwicą sopocką (1,7). Chleb pszenno-żytni z masłem i dżemem malinowym (1,7). Ogórek świeży. Herbata czarna z cytryną. Kawa zbożowa z mlekiem (7). Chleb pszenno-razowe z masłem i serem żółtym (1,7). Chleb pszenno-razowe z masłem i kiełbasą żywiecką (1,7). Pomidor. Zupa mleczna z kaszką manną ( 1,7). Herbata z czarna z cytryną. Chleb żytni z masłem i salami (1,7). Chleb pszenno-żytni z pasztetem (1,7) . Papryka.
Herbata poziomkowa. Mleko (7). Stół szwedzki: chleb, masło, twarożek na słodko, ser żółty, szynka drobiowa, pomidor, papryka czerwona, ogórek (1,7).
Mleko (7). Herbata czarna. Chleb pszenno-żytni z masłem krakowską z kurczaka (1,7). Herbata malinowa. (1,7). Chleb żytni z masłem i pastą rybną (1,4,7). Rzodkiewka .

Drugie śniadanie 11:00
Jabłko. Herbata ziołowa.
Gruszka. Herbata zielona.
Banan. Herbata miętowa. Mandarynki. Herbata malinowa. Pomarańcza. Herbata poziomkowa.

Obiad 13:00
Zupa kalafiorowa z makaronem (9,7,1). Filet z kurczaka w panierce (1,3,7). Ziemniaki. Buraczki. Woda niegazowana. Kapuśniak z kiszonej kapusty z ziemniakami (9,7,1). Gulasz wieprzowy (1,7). Kasza jęczmienna (1). Marchewka na parze. Woda niegazowana. Zupa meksykańska z ziemniakami (9,7,1). Kurczak w sosie chińskim z warzywami (1,7,9). Ryż. Bukiet warzyw na parze. Woda niegazowana.. Rosół z makaronem (9,7,1). Schab w sosie curry (1,7,9). Ziemniaki. Surówka z ogórka kiszonego i jabłka. Woda niegazowana. Zupa jarzynowa z ziemniakami (1,7,9). Łazanki z kapustą i pieczarkami (1,7,9). Woda niegazowana

Podwieczorek 15:00
Serek waniliowy „Pyszny” (7). Herbata malinowa. Jabłko i chrupki kukurydziane. Herbata czarna z cytryną.
Batonik Müsli (1,5,7,8,11). Herbata malinowa.
Budyń waniliowy (1,7). Herbata malinowa. Jogurt pitny (7). Herbata pomarańczowa.