JADŁOSPIS

 Poniedziałek 22.03Wtorek 23.03Środa 24.03Czwartek 25.03Piątek 26.03
 Śniadanie8:30Herbata czarna. Kawa zbożowa z mlekiem (1,7).Chleb pszenno-żytni z masłem                     i salami (1,7). Chleb pszenno-żytni z masłem               i serem żółtym (1,7).Ogórek świeży. Herbata czarna z cytryną.Kawa zbożowa z mlekiem (7).Chleb pszenno-razowez masłem i szynką gotowaną (1,7).Chleb pszenno-razowe z masłem          i serkiem kanapkowym (1,7).Pomidor.Zupa mleczna z makaronem                ( 1,7). Herbata z czarna z cytryną.Chleb żytni  z  masłem i polędwicą sopocką (1,7).Chleb pszenno-żytni                           z dżemem wiśniowym (1,7) .Papryka.  Herbata poziomkowa. Mleko (7).Parówki. Chleb pszenno-razowe z masłem.(1,7).Chleb pszenno-razowe z masłem          i kiełbasą żywiecką (1,7).Ogórek kiszony. Mleko (7). Herbata czarna.Chleb pszenno-żytni                                z masłem  i szynką babuni (1,7).Chleb żytni  z  masłemi pastą rybną (1,7).Rzodkiewka . 
 Drugie śniadanie11:00Jabłko.Herbata ziołowa. Gruszka.Herbata zielona. Pomarańcza.Herbata miętowa.Jabłko.Herbata malinowa.Mandarynka.Herbata poziomkowa.
 Obiad13:00Zupa kalafiorowa z ryżem (9,7,1).Kotlety drobiowy w panierce (1,3,7).Ziemniaki.Buraczki.Woda niegazowana.Zupa krem z selera, pietruszkii ziemniaków (9,7,1).Gulasz z szynki wieprzowej (1,7).Kasza jęczmienna (1).Surówka z marchwi i jabłka (7).Woda niegazowana.Zupa ogórkowa z ziemniakami (9,7,1). Gulasz z indyka w sosie chińskim z warzywami  (1,7,9).Ryż. Brokuły na parze.Woda niegazowana..Rosół z makaronem (9,7,1). Udka kurczaka w sosie białym (1,7).Ziemniaki.Marchewka z groszkiem.Woda niegazowana.Zupa minestrone                             z ziemniakami (9,7,1).Makaron z twarogiem i sosem jogurtowym  (1,7).Woda niegazowana.
 Podwieczorek15:00Ciasteczka be-be (1,7).Herbata malinowa. Banan  i chrupki kukurydziane.Herbata czarna z cytryną. Surówka z kapusty pekińskiej, marchewki, ananasa i jogurtu (1,7).Herbata malinowa Serek „Pyszny” waniliowy (1,7).Herbata zielona.