JADŁOSPIS


Poniedziałek 25.11 Wtorek 26.11 Środa 27.11 Czwartek 28.11 Piątek 29.11

Śniadanie 8:30
Herbata czarna. Kawa zbożowa z mlekiem (1,7). Chleb pszenno-żytni z masłem i salami (1,7). Chleb pszenno-żytni z masłem i dżemem wiśniowym (1,7). Ogórek kiszony. Herbata czarna z cytryną. Mleko (7). Chleb pszenno-razowe z masłem i szynką (1,7). Chleb pszenno-razowe z masłem i pastą jajeczną (1,3,7). Papryka. Mleko (7). Herbata z czarna z cytryną. Parówki. Chleb żytni z masłem (1,7). Chleb pszenno-żytni z kiełbasą żywiecką (1,7) . Pomidor.
Herbata rumiankowa . Kakao (7). Stół szwedzki: chleb, masło, ser żółty, szynka gotowana, pomidor, papryka czerwona, ogórek (1,7).
Mleko (7). Herbata czarna. Chleb pszenno-żytni z masłem i polędwicą sopocką (1,7) Chleb żytni z masłem i miodem (1,7). Rzodkiewka .

Drugie śniadanie 11:00
„Misiowe kanapki” Herbata ziołowa.
Jabłko. Herbata zielona.
Banan. Herbata miętowa. Gruszka . Herbata malinowa. Pomarańcza. Herbata poziomkowa.

Obiad 13:00
Zupa ziemniaczana (1,7,9) Spaghetti bolognese (1,7,9). Woda z cytryną i miodem. Zupa meksykańska z ziemniakami (9,7,1). Kurczak w sosie curry z cukinią, kukurydzą, marchewką i papryką (1,7). Kasza pęczak (1). Woda niegazowana z cytryną. Krem z dyni i ziemniaków z grzankami (9,7,1). Schab po chińsku (1,3,7). Ryż (1). Marchewka na parze. Woda niegazowana z cytryną
Barszcz czerwony z makaronem (9,7,1). Sztuka mięsa wieprzowego w sosie własnym (1,7). Ziemniaki. Surówka z kiszonej kapusty z marchewką i jabłkiem i olejem słonecznikowym. Woda niegazowana. Zupa koperkowa z ryżem (9,7,1). Ryba po grecku (w sosie pomidorowym z warzywami (1,3,7,9). Ziemniaki (7). Brokuł na parze. Woda niegazowana.

Podwieczorek 15:00
Batonik Müsli (1,7,3,5,8,11) Herbata malinowa. Jogurt owocowy (7). Herbata czarna z cytryną.
Kółeczka miodowe z jogurtem naturalnym (7). Herbata owocowa.
Kisiel truskawkowy (1). Herbata poziomkowa. Serek homogenizowany waniliowy (7). Herbata pomarańczowa.