JADŁOSPIS

Poniedziałek 10.08Wtorek 11.08Środa 12.08Czwartek 13.08Poniedziałek 17.08
 Śniadanie8:30Herbata wiśniowa. Mleko (7).Chleb pszenno-żytni                z masłem i serkiem almette (1,7).Bułka z masłem                          i dżemem malinowym (1,7).Pomidor. Herbata miętowa.Kawa zbożowa z mlekiem (7).Chleb pszenno-razowe             z masłem i polędwicą sopocką (1,7).Chleb pszenno-żytni             z masłem i dżemem brzoskwiniowym (1,7).Ogórek świeży Herbata z czarna z cytryną.Parówki.Chleb żytni  z  masłem (1,7).Chleb pszenno-żytni            z masłem i serem żółtym (1,7).Rzodkiewka. Kakao (7) . Herbata czarna.Chleb pszenno-żytni            z masłem  i szynką drobiową(1,7).   Chleb żytni  z  masłemi pastą rybną (1,4,7).Ogórek kiszony.Mleko (7) . Herbata czarna.Chleb pszenno-żytni           z masłem  i salami (1,7).  Chleb żytni  z  masłemi powidłami śliwkowymi (1,7).Papryka. 
 Drugie śniadanie11:00Jabłko. Herbata malinowa Śliwki.Herbata rumiankowaArbuz.Herbata wiśniowa.Brzoskwinia.Herbata zielona.Jabłko.Herbata malinowa
 Obiad13:00Zupa kalafiorowa z ryżem (1,7,9).Gulasz drobiowy z warzywami (1,7,9).Makaron (1).Buraczki.Woda niegazowana.Zupa koperkowa                           z makaronem  (1,7,9).Karkówka w sosie słodko-kwaśnym (1,7,9)Ziemniaki.Surówka z kapusty, marchewki i jabłka.Woda niegazowana.Barszcz czerwony z makaronem (1,7,9).Kotlet drobiowy w panierce (1,3,7).Ziemniaki. Marchewka na parze. Woda niegazowana.Zupa z fasolki szparagowej                             z ziemniakami (1,7,9). Gulasz wieprzowy w sosie własnym (1,7).Kasza jęczmienna na parze(1).Kalafior na parze.Woda niegazowana.Zupa ogórkowaz ziemniakami i zieleniną(1,7,9).Ryż zapiekany                    z jabłkiem i jogurtem (7).Woda niegazowana.
 Podwieczorek15:00Kisiel truskawkowy (1).Herbata truskawkowa. Kalarepka.Bułka z masłem (1,7).Herbata wieloowocowa. Wafle ryżowe.Herbata owocowa.Maślanka truskawkowa (7).Chrupki kukurydziane.Herbata morelowa.Jogurt owocowy (7).Herbata czarna z cytry
 Poniedziałek 20.07Wtorek 21.07Środa 22.07Czwartek 23.07Piątek 24.07
 Śniadanie8:30Herbata czarna . Kawa zbożowa z mlekiem (7).Chleb pszenno-żytni z masłem                     i szynką z indyka (1,7). Chleb pszenno-żytni z masłem               i dżemem truskawkowym (1,7).Ogórek kiszony. Herbata czarna z cytryną. Kakao (7).Chleb pszenno-razowez masłem i kiełbasą żywiecką (1,7).Chleb pszenno-razowe z masłem          i serem żółtym (1,7).Ogórek świeży.Zupa mleczna z makaronem (1,7). Herbata z czarna z cytryną.Chleb żytni  z  masłem i schabem pieczonym (1,7).Chleb pszenno-żytni                           z dżemem wiśniowym (1,7) .Papryka.  Herbata rumiankowa . Kakao  (7).Chleb pszenno-razowe             z masłem i pasztetem (1,7).Chleb pszenno-żytni                 z masłem i powidłami śliwkowymi (1,7).Pomidor.Mleko (7). Herbata czarna.Chleb pszenno-żytni                                z masłem  i polędwicą sopocką (1,7).Chleb żytni  z  masłemi pastą rybną (1,3,7).Rzodkiewka . 
 Drugie śniadanie11:00Jabłko.Herbata pomarańczowa. Truskawki. Herbata zielona. Banan.Herbata miętowa.Brzoskwinia. Herbata malinowa.Jabłko. Herbata poziomkowa.
 Obiad13:00Zupa brokułowa z makaronem (9,7,1).Ziemniaki.Jajko sadzone (3).Buraczki. Woda niegazowana.Zupa ogórkowa z ziemniakami(9,7,1).Pierś z kurczaka w sosie własnym(1,7).Kasza pęczak (1).Surówka z kapusty kiszonejz marchewką i jabłkiem.Woda niegazowana.Zupa pieczarkowa z makaronem (9,7,1). Pulpety w sosie koperkowym  (1,7,9).Purée ziemniaczane (7).Kalafior na parze.Woda niegazowana.Kapuśniak z kiszonej kapusty                 z ziemniakami  (9,7,1).Gulasz wieprzowy  (1,7).Kasza jęczmienna (1). Fasolka szparagowa na parze, banan.Woda niegazowana.Zupa jarzynowa z ziemniakami(9,7,1).Makaron z sosem jogurtowo-truskawkowym (1,7).Surówka z marchewki i jabłka (7).Woda niegazowana.
 Podwieczorek15:00Ciasteczka be-be (1).Herbata miętowa. Serek waniliowy „Pyszny” (7).Chrupki kukurydziane.Herbata truskawkowa Jogurt owocowy (7).Herbata owocowa.. Chałka z masłem (1,7)jabłko. Herbata wiśniowa. Sałatka owocowa (1,7).Herbata pomarańczowa.