JADŁOSPIS


Poniedziałek 29.06 Wtorek 30.06 Środa 01.07 Czwartek 02.07 Piątek 03.07

Śniadanie 8:30
Herbata czarna . Kakao (7) Chleb pszenno-żytni z masłem i pasztetem (1,7). Chleb pszenno-żytni z masłem i serem żółtym (1,7). Ogórek kiszony. Herbata czarna z cytryną. Kawa zbożowa z mlekiem (1,7). Chleb pszenno-razowe z masłem i salami (1,7). Bułka z masłem i dżemem wiśniowym(1,7). Pomidor. Mleko (7). Herbata rumiankowa. Chleb żytni z masłem i twarożkiem (1,7) . Chleb pszenno-żytni z masłem i polędwicą sopocką (1,7). Ogórek świeży.
Herbata poziomkowa. Kawa z mlekiem (1,7). Chleb żytni z masłem i powidłami śliwkowymi (1,7) . Chleb pszenno-żytni z masłem i kiełbasą żywiecką (1,7). Papryka. Mleko (7). Herbata czarna. Chleb pszenno-żytni z masłem i pastą rybną (1,3,7). Chleb żytni z masłem i miodem (1,7). Rzodkiewka .

Drugie śniadanie 11:00
Banan. Herbata poziomkowa.
Brzoskwinie. Herbata malinowa.
Jabłko. Herbata pomarańczowa. Truskawki. Herbata miętowa.
Melon. Herbata wiśniowa.

Obiad 13:00
Zupa marchewkowa z groszkiem i ziemniakami (1,7,9). Racuchy posypane cukrem pudrem (1,3,7). Woda niegazowana z cytryną i miętą. Zupa owocowa z makaronem (1,7,9). Gulasz wieprzowy (1,7). Ziemniaki z zieleniną. Surówka z kalafiora, rzodkiewki, pomidora i koperku z jogurtem (1,7). Woda niegazowana z cytryną. Zupa koperkowa z ryżem (1,7,9). Bigos z młodej kapusty (1,7,9). Ziemniaki. Woda niegazowana. Zupa jarzynowa z ziemniakami (1,7,9). Pierś z kurczaka w sosie curry (7,9). Kasza jęczmienna (1). Surówka z kalarepy. Woda niegazowana. Barszcz ukraiński z ziemniakami (1,7,9). Makaron z twarogiem i sosem jogurtowo-truskawkowym (1,7). Woda z cytryną i miodem.

Podwieczorek 15:00
Wafle ryżowe. Herbata cytrynowa. Jogurt owocowy (7). Herbata czarna z cytryną.
Serek homogenizowany (7) . Herbata zielona. Kaszka manna z sokiem malinowym (1,7). Herbata malinowa. Jabłko i chrupki kukurydziane. Herbata pomarańczowa.