JADŁOSPIS

JADŁOSPIS

 Poniedziałek 11.10Wtorek 12.10Środa 13.10Czwartek 14.10Piątek 15.10
 Śniadanie8:30Herbata czarna. Kakao (7).Chleb pszenno-żytni z masłem                     i salami (1,7). Chleb pszenno-żytni z masłem i serem żółtym (1,7).Ogórek kiszony. Herbata czarna z cytryną.Mleko (7).Chleb pszenno-razowez masłem (1,7).Parówki. Chleb pszenno-razowe z masłem i pastą mięsną (1,7).Papryka.Zupa mleczna z zacierkąi (7). Herbata czarna z cytryną.Chleb żytni  z  masłem i powidłami śliwkowymi (1,7).Chleb pszenno-żytni z polędwicą drobiową (1,7) .Pomidor.  Herbata czarna z cytryną. Kawa zbożowa z mlekiem (7).Chleb żytni  z  masłem i serkiem waniliowym (1,7).Chleb pszenno-żytni z masłem i kiełbasą żywiecką (1,7). Ogórek. Mleko (7). Herbata czarna.Chleb pszenno-żytni                                z masłem  i szynką parzoną (1,7)Chleb żytni  z  masłemi pastą rybną (1,7).Rzodkiewka . 
 Drugie śniadanie11:00Jabłko. Herbata ziołowa. Banan.Herbata zielona. Gruszka.Herbata miętowa.Śliwki. Herbata malinowa.Jabłko.Herbata poziomkowa.
 Obiad13:00Zupa kalafiorowa z ryżem (1,7,9).Jajko sadzone (3).Ziemniaki.Buraczki. Woda z cytryną i miodem.Zupa kapuśniak z kiszonej kapusty z ziemniakami (9,7,1).Kurczak w koperkowym sosie (1,7).Kasza pęczak (1).Marchewka na parze.Woda niegazowana                                 z cytryną.Zupa krupnik z ziemniakami (1,7,9).Schab w sosie pieczeniowym (1,3,7).Kasza jęczmienna (1).Fasolka szparagowa.Woda niegazowana z cytryną  Zupa z słodkiej kapusty z ziemniakami (1,7,9).Pulpety w sosie pomidorowym (1,3,7).Ryż.Marchewka z jabłkiem.Woda niegazowana.Krem z dyni i ziemniakówz grzankami (9,7,1).Spaghetti  Carbonara (1,7,9).Woda niegazowana.
 Podwieczorek15:00Wafle kukurydziane. Herbata pomarańczowa. Jogurt owocowy (7)Herbata czarna z cytryną. Surówka Coleslaw (7).Herbata owocowa. Chrupki kukurydziane i banan.Herbata malinowa.Surówka z kapusty pekińskiej z gruszką, brzoskwinią i jabłkiem (7).