JADŁOSPIS


Poniedziałek 27.05. Wtorek 28.05. Środa 29.05. Czwartek 30.05. Piątek 31.05.

Śniadanie 8:30
Herbata czarna. Kawa zbożowa z mlekiem (1,7). Chleb pszenno-żytni z masłem i polędwicą sopocką (1,7). Chleb pszenno-żytni z masłem i dżemem truskawkowym (1,7). Ogórek kiszony Herbata miętowa. Mleko (7). Chleb pszenno-razowe z masłem i pastą jajeczną (1,3,7). Kanapki z serem żółtym (1,7). Rzodkiewka. Herbata z rumiankowa. Mleko (7). Chleb pszenno-żytni z masłem i kiełbasą żywiecką (1,7). Chleb żytni z masłem i powidłami (1,7). Pomidor. Zupa mleczna z płatkami owsianymi. (1, 7 ). Bagietka z masłem i dżemem truskawkowym ( 1, 7).

Woda z cytryną, kawa z mlekiem. Chleb pszenno-żytni z masłem i serem żółtym (1,7). Chleb żytni z masłem i miodem (1,7). Ogórek świeży.


Drugie śniadanie 11:00
Jabłka. Herbata malinowa.
Kalarepka. Herbata rumiankowa. Gruszka. Herbata wiśniowa. Arbuz. Herbata owocowa. Lody śmietankowe. : )

Obiad 13:00
Zupa z kalafiora z ryżem i zieleniną. (1,7,9). Kotleciki drobiowe, ziemniaki z zieleniną (1,7,9). Buraczki. Woda z cytryną. Krem z marchewki z grzankami (1,7,9). Strogonow ze schabu, cebulki, pieczarek i papryki (1,9,7). Ziemniaki. Fasolka szparagowa. Sok pomarańczowy. Zupa owocowa z makaronem (1). Gołąbki w sosie pomidorowym, ziemniaki z zieleniną. Woda niegazowana Zupa ogórkowa z ziemniakami (1,7,9). Pierogi z truskawkami i sosem jogurtowym (1,3,7). Woda niegazowana Zupa pomidorowa z ryżem (1, 9). Bigos z młodej kapusty z koperkiem i ziemniakami. Woda niegazowana.

Podwieczorek 15:00
Owoce suszone. Napój owocowy. Płatki kukurydziane z jogurtem naturalnym (7). Herbata truskawkowa. Twarożek homogenizowany waniliowy (7). Herbata czarna z cytryną i miodem. Pudding czekoladowo-waniliowy (1,7).
Jabłko. Herbata owocowa.