JADŁOSPIS

 Poniedziałek 28.11Wtorek 29.11Środa 30.11Czwartek 01.12Piątek 02.12
 Śniadanie8:30Herbata czarna z cytryną. Kakao (7).Chleb pszenno-razowyz masłem i szynka gotowana (1,7).Chleb pszenno-razowyz masłem i pasztetem drobiowymOgórek kiszony.Herbata koperkowa. Chleb pszenno-razowyz masłem i kiełbasą żywiecką(1,7). Chleb pszenno-razowyz masłem i dżemem truskawkowym (1,7).Papryka.Herbata cytrynowa. Zupa mleczna z ryżem (1,7).Chleb pszenno-razowyz masłem i powidłami śliwkowymi (1,7).Chleb pszenno-razowyz masłem i powidłami polędwicą sopocką (1,7).Pomidor.Herbata malinowa. Jajecznica ze szczypiorkiem. Chleb pszenno-razowyz masłem(1,7).Chleb pszenno-razowyz szynką z kurczaka (1,7).Rzodkiewka.Herbata miętowa. Kakao (7).Chleb pszenno-razowyz masłem i serkiem topionym(1,7).Chleb pszenno-razowyz szynką wiejską (1,7).Ogórek świeży.
 Drugie śniadanie11:00Jabłko.Herbata owocowa.Banan.Herbata miętowa.Jabłko.Herbata pomarańczowa.Mandarynka.                                                            Herbata poziomkowa.Jabłko.                                                            Herbata truskawkowa.
 Obiad13:00Zupa z kapusty białejz ziemniakami (1,7,9).Spaghetti bolognese (1,7,9).Woda niegazowana. Zupa krem z selera, pietruszki i ziemniaków (1,7,9).Schab pieczony w ziołach(1,3,7,9).Ziemniaki.Surówka szwedzka. Woda niegazowana.Zupa grochowa z ziemniakami(1,7,9).Makaron z twarogiem i sosem jogurtowym  (1,7).Woda niegazowana. Zupa barszcz czerwony z makaronem (1,7,9).Potrawka z kurczaka (1,7).Ryż (1).Groszek z marchewką.Kompot owocowy. Zupa owocowa z makaronem(1,7,9).Ryba Sauté (1,3,4,7,9).Ziemniaki.Surówka z kapusty pekińskiej. Woda niegazowana.
 Podwieczorek15:00Surówka z marchewki.Herbata pomarańczowa. Chrupki kukurydziane, jabłko.Herbata wiśniowa.Owoce suszone.Herbata zielona. Serek homogenizowany waniliowy (7).Herbata anyżowa. Ciastka owsiane (1,3,7).Herbata rumiankowa.