JADŁOSPIS

 Poniedziałek 24.01Wtorek 25.01Środa 26.01Czwartek 27.01Piątek 28.01
 Śniadanie8:30Herbata czarna. Kakao  (7).Chleb pszenno-żytni z masłem                     i kiełbasą żywiecką (1,7). Chleb pszenno-żytni z masłem               i dżemem malinowym (1,7).Ogórek. Herbata czarna z cytryną. Kawa zbożowa z mlekiem (7).Chleb pszenno-razowez masłem i serem żółtym (1,7).Chleb pszenno-razowe z masłem          i salami (1,7).Pomidor.Herbata rumiankowa. Zupa mleczna z makaronem. (1, 7 ).Bagietka z masłem i dżemem truskawkowym ( 1, 7).Chleb pszenno-żytni z masłem  i szynką drobiową (1,7).Papryka. Herbata z czarna z cytryną.Jajecznica (3). Chleb pszenno-żytni                             z  masłem  (1,7) .Chleb żytni   z  masłem i polędwicą sopocką (1,7).Ogórek kiszony. Mleko (7). Herbata czarna.Chleb pszenno-żytni                                z masłem  i szynką babuni (1,7).Chleb żytni  z  masłemi pastą rybną (1,7).Rzodkiewka . 
 Drugie śniadanie11:00Jabłko.Herbata ziołowa. Banan. Herbata zielona. Gruszka.Herbata miętowa.Mandarynki. Herbata malinowa.Jabłko.Herbata poziomkowa.
 Obiad13:00Zupa pomidorowa z ryżem (9,7,1).Klops mielony (1,3,7).Ziemniaki.Buraczki.Woda niegazowana.Zupa kalafiorowa z ryżem  (9,7,1).Pieczeń wieprzowa (1,7,3). Ziemniaki.Fasolka szparagowa.woda niegazowana.                   Zupa jarzynowa z ziemniakami (9,7,1).Kurczak w sosie chińskim                     (1,7,9).Ryż. Woda niegazowana..Zupa ziemniaczana (9,7,1).Makaron z sosem bolognese   (1,3,9,7).Woda niegazowana..Zupa pieczarkowa z ziemniakami(9,7,1).Pierogi leniwe z sosem jogurtowym (1,7).Woda niegazowana.
 Podwieczorek15:00Owoce suszone. Herbata malinowa. Kaszka manna z sokiem malinowym (1,7).Herbata czarna z cytryną. Surówka z kapusty pekińskiej z brzoskwiniami i jogurtem (1,7).Bułka z masłem (1,7).Herbata malinowa.Jogurt owocowy  (7).Herbata owocowa.  Surówka z kapusty kiszonej, jabłka i marchewki.Bułka z masłem (1,7).Herbata pomarańczowa.

Poniedziałek 17.01Wtorek 18.01Środa 19.01Czwartek 20.01Piątek 21.01

Śniadanie 8:30
Herbata z cytryną. Kakao (7). Chleb pszenno-żytni z masłem i salami (1,7). Bułka z masłem i almette (1,7). Ogórek kiszony.Herbata miętowa. Kawa zbożowa z mlekiem (7). Parówki. Chleb pszenno-razowe z masłem (1,7). Chleb pszenno-żytni z masłem i serem żółtym (1,7). Pomidor.Herbata z czarna z cytryną. Zupa mleczna z płatkami owsianymi (1,7). Chleb żytni z masłem i powidłami śliwkowymi (1,7). Chleb pszenno-żytni z masłem i polędwicą sopocką (1,7). Papryka.Herbata poziomkowa. Mleko (7). Chleb pszenno-żytni z masłem i kiełbasą żywiecką (1,7). Chleb pszenno-żytni z masłem i dżemem porzeczkowym (1,7). Rzodkiewka.
Kawa z mlekiem (7) . Herbata czarna. Chleb pszenno-żytni z masłem i szynką gotowaną (1,7). Chleb żytni z masłem i pastą rybną (1,4,7). Ogórek.

Drugie śniadanie 11:00
Jabłko. Herbata malinowa
Banan. Herbata rumiankowaMandarynka. Herbata wiśniowa.Gruszka. Herbata zielona.Jabłka. Herbata malinowa

Obiad 13:00
Zupa krupnik z ziemniakami (1,9,7). Gulasz drobiowy w sosie własnym (1,3,7). Ryż. Brokuły na parze. Woda niegazowana.
Zupa biała z makaronem (1,7,9). Kotlet schabowy (1,7,9) Ziemniaki. Surówka z kapusty, marchewki i jabłka. Woda niegazowana.
Zupa krem z cebuli i ziemniaków (1,7,9). Makaron z sosem pomidorowym (1,7). Woda niegazowana.
Zupa fasolowa z ziemniakami (1,7,9). Pulpety w sosie koperkowym (1,3,7). Kasza pęczak (1). Surówka z kapusty pekińskiej z brzoskwinią, ananasem, ogórkiem i koperkiem. Woda niegazowana.Zupa marchewkowa z ziemniakami (1,7,9). Pierogi z serem i sosem jogurtowym (1,7). Woda niegazowana.

Podwieczorek 15:00
Herbatniki. Herbata owocowa.
Galaretka truskawkowy (1). Herbata truskawkowa.
Sałatka owocowa z jogurtem (7). Chrupki kukurydziane. Herbata truskawkowa.Serek „Pyszny” waniliowy (7). Herbata czarna z cytryną.Marchewka z jabłkiem. Bułka z masłem (1,7). Herbata wieloowocowa.